Dragostea pentru Zuriell. Cum cine e Zuriell? (P)

-Ramane la 17, da? Asa cum am vorbit.
-Ahhh, cred ca da. Dar ce se intampla la 17?

Va suna cunoscut? Mie da, aproape mereu patesc asta. Intalnire, deadlineuri, comenzi pentru atelier, plati catre furnizori, mail-uri neraspunse, programari la doctor si facturi restante. Uneori imi inchide Vodafon si telefonul, atat de putin mai pot sa tin minte. Al meu sot a inceput chiar si o gluma (nu prea amuzanta): „Ai si tu o varsta, nu mai poti!” Ahahah. Nu, n-am o varsta. Am doar 26 de ani si prea multe pe cap.
Asa ca am zis sa revin old style, cu foaia si pixul. Dar ce te faci, ca ba pierd foaia, ba n-am pixul. Si uite cum universul a complotat in favoarea mea si Instagram-ul mi-a scos in fata the next best thing – agendele Zuriell.
Coperti din piele noua dar care arata asa, ca de sute de ani. Parca au istoria lor inainte sa pui primul cuvant in ele. Plus ca sunt foarte igneios gandite: scrii ce scrii, le termini, si imediat poti sa adaugi o rezerva noua, adica doar paginile, coperta deja s-a pus pe strans amintiri.

Mai sunt si extrem de frumoase, zic eu. Si nu sunt singura care zice asa, nordicii deja sunt fani Zuriell.
Si nu stiu cum se intampla, dar de fiecare data cand pun ochii pe ceva aflu apoi ca existe si o poveste in spatele povestii. Este un business social, si anume agendele sunt asamblate manual de catre doamne ce au fost salvate din trafic uman si abuz domestic. Ramona  si Sandra, fondatoarele brand-ului, vor sa participe si sa ajute la reintegrarea lor in societate si la vindecarea launtrica pentru ca acestea sa-si poata recapata demnitatea si stima de sine. Mi se pare fabulos ce fac fetele astea. Nu doar un bussines de succes, ci un ajutor pentru comunitate.

And that’s mine:

Daca sunteti in cautarea agendei perfecte, aruncati un ochi aici. Va zic, e dragoste la prima vedere.
Pagina lor de Facebook aici, Instagram – aici.
PS: True story: ii spun lui L. ca mi-am gasit agenda perfecta si i-o arat. Zice „hmm, dragut”. Ajunge agenda acasa si el zice: „vreau si eu una cu logo-ul meu, si cu foi punctate ca sa pot desena bijuterii”. Aham, v-am zis ca nici cei mai sceptici nu vor rezista, nu?

PPS: daca nu stiti ce sa imi luati de ziua mea (la anu’, in mai), rezervele de Zuriell sunt alegerea Per-fec-ta! Sigur o termin pana atunci. 😉

11 gânduri despre “Dragostea pentru Zuriell. Cum cine e Zuriell? (P)

Lasă un răspuns

